Sıkça Sorulan Sorular

- İnternet tarayıcım ile istediğim bilgilere ulaşamıyorum?
https://kktcell.limasolbank.com.tr/ sitesi yüksek derecede şifrelenmiş ve SHA-256 bitlik anahtar kullanmaktadır.  Bu sitede kullanılan SSL (Güvenli Giriş Katmanı) protokolünü destekleyen "İnternet Tarayıcı Editörü" kullanmalısınız.

 

https://kktcell.limasolbank.com.tr/ sitesi Firefox 32 verisyonu kullanmanızı önermektedir.

 

Google Chrome, IE veya Safari İnternet Tarayıcı Editörü kulanan müşterilerimize tarayıcı editörlerini SSL SHA-256 bit anahtar destekleyecek versiyona yükselmelerini öneriyoruz.

 

- Kontör nasıl yüklerim?
Sol alta yer alan "Kuzey Kıbrıs Turkcell Kontör Yükle" linki tıklayınız  Açılan sayfada kullanıcı adı ve şifrenizi giriniz. (Bu işlem için ilk önce üye olunması gerekmektedir.) Kullanıcı adınız ve şifreniz ile giriş yaptıktan sonra Kuzey Kıbrıs Turkcell Cep numranızı 533 ******* girdikten sonra alta yer alan kontör miktarını seçtikten sonra "devam" tuşu ile kredi kartı bilgi ekranına erişeceksiniz. Bu ekranda tüm bilgileri doğru girdikten sonra Kredi Kartınızın 3D Secure özeliği kontrol edilecek ve olumlu sonuçta Kredi Kartınızdan satın almak istediğiniz tutar çekilerek sizlere bir adet işlem numrası verilecektir. Bu işlemler biter bitmez cep numaranıza kontör otomatik olarak yüklenecektir.

 

1) Kredi Kartınızın doğruluğu sırasında alacağınız tüm hatalar için çalışma saatleri içinde Limasol Türk Kopperatif Bankası Ltd'i aramalısınız.

 

2) Kredi kartınızdan miktar alınmış ve kontör gönderilmemişse Kuzey Kıbrıs Turkcell'i aramalısınız.


Ana sayfanın en alt sağ köşesinde yer alan "Bize Ulaşın" linki ile şikayetlerinizi için başvuracağınız iletişim bilgileri yer almaktadır.

 

- Cep Faturamı yada faturalı 3G hatımın faturasını nasıl öderim?
Sağalta yer alan "Kuzey Kıbrıs Turkcell Fatura Öde" linki tıklayınız. Açılan sayfada kullanıcı adı ve şifrenizi giriniz. (Bu işlem için ilk önce üye olunması gerekmektedir.) Kullanıcı adınız ve şifreniz ile giriş yaptıktan sonra Kuzey Kıbrıs Turkcell Cep numaranızı 533 ******* girdikten "Ödeme Yap" tuşu ile ödenmemiş faturanızın olup olmadığını kontrol ediniz. Ödenmemiş faturanız varsa ekranın hemen altında söz konusu faturaya ilişkin bilgiler ekrana yansıyacak ve bu bilgilerin en sağındaki "Ödeme Yap" tuşu ile tuşu ile kredi kartı bilgi ekarnına erişeceksiniz. Bu ekranda tüm bilgileri doğru girdikten sonra Kredi Kartınızın 3D Secure özeliği kontrol edilecek ve olumlu sonuçta Kredi Kartınızdan fatura miktarınız kadar bir tutar çekilerek sizlere bir adet işlem numrası verilecektir. Sistem genel olarak otomatik çalışmaktadır. Faturalı hattınız kapalı ise ödeme yaptıktan en çok 1 saat içinde telefonunuz kullanıma tekrardan açılacaktır.

 

1) Kredi Kartınızın doğruluğu sırasında alacağınız tüm hatalar için çalışma saatleri içinde Limasol Türk Kopperatif Bankası Ltd'i aramalısınız.

 

2) Kredi kartınızdan miktar alınmış ve kontör gönderilmemişse Kuzey Kıbrıs Turkcell'i aramalısınız.


Ana sayfanın en alt sağ köşesinde yer alan "Bize Ulaşın" linki ile şikayetlerinizi için başvuracağınız iletişim bilgileri yer almaktadır.


- Kontör yüklemek için Kayıt olmak zorunlu mu?
Evet Zorunludur.


- Fatura ödemek için banka hesabımın olması şart mı?
Hayır şart değil. Yalnızca CardPlus Kredi kartı veya 3D Secure özeliği olan her türlü Kredi Kartı ile ödeme yapabilirsiniz. Kartınızın 3D özeliğinin olup olmdığını öğrenmek için kartınızın bağlı olduğu bankaya başvurmalısınız.


- İstediğim numaraya ödeme yapabilir miyim?
Evet, Eşinizin, çocuklarınzın, ailenizin, arkadaşlarınızın numrasını doğru girerek ödeme yapabilirsiniz.


- Hangi kredi kartları geçerli?
Tüm CardPlus ve her türlü yerli ve yabancı 3D Secure özelikli Kredi Kartları geçerlidir.


- Data hattımın faturasını nasıl öderim?
Data numranızı girerek Kredi kartınız ile ödeyebilirsiniz.


- Kredi Kartım ile ödeme yaptım fakat sonuç alamadım. Ne yapmam gerekiyor?
Limasol Türk Kooperatif Bankası’na yada Kuzey Kıbrıs Turkcell’e başvurabilirsiniz.


- Ödemelerimden sonra bana herhangi bir bilgi verilecek mi?
Ödemeniz tamamlandıktan sonra size 1 adet İşlem Numarası verilecektir. İşlemlerinizi bu numara ile takip edebilirsiniz.
 

- Dikkat:
Ana sayfanın en üst sol tarafında kullanıcı adı ve şifresi ile giriş yapıldıktan sonra Hoşgeldiniz mesajı ve "Kullanıcı İşlemleri" menüsü (sarı tonda) yer almaktadır. Tüm işlemlerinizi burada bulunan aşağı doğru açılan pencere yarımı ile de yapabilirsiniz.

 

 

 

ALIŞ SATIŞ
USD 0.00 0.00
GBP 0.00 0.00
EUR 0.00 0.00
ALTIN 0.00 0.00

Geçici olarak Turkcell Servislerine Erisilemiyor !


Lütfen daha sonra tekrar deneyiniz...

Yenile