Kuzey Kıbrıs Turkcell Keşfet
Kuzey Kıbrıs TURKCELL, 3 Ağustos 1999 tarihinde Turkcell İletişim Hizmetleri A. Ş'nin 4. dış iştiraki olarak Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti'nde abonelerine hizmet vermeye başladı.
Abonelerine sunduğu mobil ses ve veri iletişimine dayalı hizmetlerin çeşitliliğini, kalitesini ve buna bağlı olarak abone sayısını da artırarak gelişimini yıllar içerisinde sürdürdü.
Hep Daha İyiye...
Kurulduğu günden bu yana mobil iletişim dünyasındaki yenilikleri, dünyayla eş zamanlı olarak Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti'ne getiren ve abonelerine hayatı kolaylaştıran, zaman kazandıran, bilgiye kolay erişim sağlayan hizmet ve ürünler sunmayı amaçlayan Kuzey Kıbrıs TURKCELL, altyapı geliştirme çalışmalarını bu yönde devam ettirmektedir.
Kuzey Kıbrıs TURKCELL, kişilerin GSM kullanım alışkanlıklarına ve yaşam tarzlarına özel faydalar sağlayan programların yanı sıra kurumsal abonelerine de iş süreçlerinde verimliliği ve rekabet gücünü artıran ürün ve hizmetler sunmaktadır. Kuzey Kıbrıs TURKCELL, Ekim 2008 itibariyle 3N (3.Nesil) teknolojisini aboneleri ile buluşturmuştur.
Sosyal Sorumluluğun Bilinciyle...
Kuzey Kıbrıs TURKCEL, bugüne kadar ticari faaliyetlerinin yanı sıra, sosyal sorumluluğunun bilinciyle, topluma değer katacağına inandığı eğitimden çevre faaliyetlerine, kültür-sanattan spora çeşitli etkinliklere de destek vermeyi amaç edinmiştir. Kuzey Kıbrıs TURKCELL 'in bu faaliyetlerdeki amacı, ülkemizdeki nitelikli insan kaynağının geliştirilmesine ve sosyo-kültürel yaşama katkı sağlamaktan ibarettir. Toplumdan kazanılanın bir bölümünü yine toplum yararına kullanma yaklaşımı ile sponsorluk, bağış ve yardım için bu güne kadar 6 milyon TL'nin üzerinde yatırım yapmıştır.
Kuzey Kıbrıs TURKCELL "Lider teknoloji şirketi olarak, Kıbrıs'ta yaşayan tüm bireylerin; eğitim, sağlık, güvenlik, ekonomik ve sosyal ihtiyaçlarına, Turkcell Grup olanaklarını da kullanarak çözüm getirmek" olarak belirlediği misyonuyla devamlı çalışarak "Kıbrıs'ın yaşama değer katan lider teknoloji şirketi olmak." şeklinde tanımladığı vizyonuna erişmek için hız kesmeden çalışmalarını sürdürmeye devam etmektedir.
Vizyonumuz
Ekonomik, sosyo –kültürel ve teknoloji bakımından Kıbrıs'ın yaşama değer katan "Lider Teknoloji Şirketi" olmak vizyonumuzun temelini oluşturmaktadır.
Misyonumuz
Lider teknoloji şirketi olarak, Kıbrıs'ta yaşayan tüm bireylerin eğitim, sağlık, güvenlik, ekonomik ve sosyal ihtiyaçlarına, Turkcell Grup olanaklarını da kullanarak çözüm getirmek.
Değerlerimiz
• Biz önce müşterimiz için varız.
• Çevik bir takımız.
• Açık iletişime inanırız.
• Fark yaratırız.
• İnsana değer veririz.
Yönetim Takımı
![]() |
Aybars Karaatmaca - Genel Müdür
|
![]() |
Mahmut Erüreten - Genel Müdür Yardımcısı / Teknik Operasyonlar
|
![]() |
Ahmet Avar - Genel Müdür Yardımcısı / Finans Ahmet Avar,1995 yılında Doğu Akdeniz Üniversitesi İşletme Bölümü'nden mezun olmuştur. 1997 yılında ise International American University'de Bankacılık ve Finans yüksek lisansını tamamlamıştır. 1999 yılında Derviş Deniz Muhasebe'de Muhasebe Uzmanı olarak çalışma hayatına başlayan Avar, 2002 yılında Muhasebe ve Raporlama Uzmanı olarak Kuzey Kıbrıs Turkcell'e katılmış, 2010 yılından Ağustos 2011 tarihine kadar ise Bütçe & Raporlama ve Kurumsal Risk Yönetimi Bölüm Yöneticisi olarak görev almıştır. Ağustos 2011 tarihinden itibaren de Finans Fonksiyonu Genel Müdür Yardımcısı olarak görevini sürdürmektedir. |
![]() |
Ali Han Sarıcalı - Genel Müdür Yardımcısı / Satış ve Müşteri İlişkileri
|
![]() |
Zühre Aydan Avaz - Genel Müdür Yardımcısı / İnsan Kaynakları
|
Müşteri Memnuniyeti Yaklaşımı…
Müşteri isteklerini açık, şeffaf, hızlı, güven verici ve müşteri odaklı bir şekilde çözmeyi taahhüt ederiz.
Müşteri isteklerini daima kaliteli hizmet sunma anlayışımızla ele alırız. Müşterilerimizden şikâyet aldığımız durumda her şikâyeti objektif, özenli ve dikkatli bir şekilde inceler ve bu inceleme sonucunda çözüm sunarız. Şikâyet ve öneriler paralelinde de kalıcı iyileştirmeleri sistem ve süreçlerimizde uygularız.
Çalışanların katılımcılığını, paylaşımcılığını, yaratıcılığını destekleyerek, kendilerini ifade edebilecekleri ve sürekli kendilerini geliştirebilecekleri ortamlar sağlarız.
Kuzey Kıbrıs Turkcell'in müşteri istekleri ve şikâyet yönetim süreci ve kullanılan sistemleri, gelişime açık alanların tespit edilmesi ve verimliliğin arttırılması için düzenli olarak gözden geçirir, etkinlikleri raporlar ve sürekli iyileştiririz.
ALIŞ | SATIŞ | |
USD | 0.00 | 0.00 |
GBP | 0.00 | 0.00 |
EUR | 0.00 | 0.00 |
ALTIN | 0.00 | 0.00 |