Kuzey Kıbrıs Turkcell Keşfet

 



Kuzey Kıbrıs TURKCELL, 3 Ağustos 1999 tarihinde Turkcell İletişim Hizmetleri A. Ş'nin 4. dış iştiraki olarak Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti'nde abonelerine hizmet vermeye başladı.


Abonelerine sunduğu mobil ses ve veri iletişimine dayalı hizmetlerin çeşitliliğini, kalitesini ve buna bağlı olarak abone sayısını da artırarak gelişimini yıllar içerisinde sürdürdü.


Hep Daha İyiye...
Kurulduğu günden bu yana mobil iletişim dünyasındaki yenilikleri, dünyayla eş zamanlı olarak Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti'ne getiren ve abonelerine hayatı kolaylaştıran, zaman kazandıran, bilgiye kolay erişim sağlayan hizmet ve ürünler sunmayı amaçlayan Kuzey Kıbrıs TURKCELL, altyapı geliştirme çalışmalarını bu yönde devam ettirmektedir.


Kuzey Kıbrıs TURKCELL, kişilerin GSM kullanım alışkanlıklarına ve yaşam tarzlarına özel faydalar sağlayan programların yanı sıra kurumsal abonelerine de iş süreçlerinde verimliliği ve rekabet gücünü artıran ürün ve hizmetler sunmaktadır. Kuzey Kıbrıs TURKCELL, Ekim 2008 itibariyle 3N (3.Nesil) teknolojisini aboneleri ile buluşturmuştur.

Sosyal Sorumluluğun Bilinciyle...
Kuzey Kıbrıs TURKCEL, bugüne kadar ticari faaliyetlerinin yanı sıra, sosyal sorumluluğunun bilinciyle, topluma değer katacağına inandığı eğitimden çevre faaliyetlerine, kültür-sanattan spora çeşitli etkinliklere de destek vermeyi amaç edinmiştir. Kuzey Kıbrıs TURKCELL 'in bu faaliyetlerdeki amacı, ülkemizdeki nitelikli insan kaynağının geliştirilmesine ve sosyo-kültürel yaşama katkı sağlamaktan ibarettir. Toplumdan kazanılanın bir bölümünü yine toplum yararına kullanma yaklaşımı ile sponsorluk, bağış ve yardım için bu güne kadar 6 milyon TL'nin üzerinde yatırım yapmıştır.


Kuzey Kıbrıs TURKCELL "Lider teknoloji şirketi olarak, Kıbrıs'ta yaşayan tüm bireylerin; eğitim, sağlık, güvenlik, ekonomik ve sosyal ihtiyaçlarına, Turkcell Grup olanaklarını da kullanarak çözüm getirmek" olarak belirlediği misyonuyla devamlı çalışarak "Kıbrıs'ın yaşama değer katan lider teknoloji şirketi olmak." şeklinde tanımladığı vizyonuna erişmek için hız kesmeden çalışmalarını sürdürmeye devam etmektedir.

Vizyonumuz
Ekonomik, sosyo –kültürel ve teknoloji bakımından Kıbrıs'ın yaşama değer katan "Lider Teknoloji Şirketi" olmak vizyonumuzun temelini oluşturmaktadır.

Misyonumuz
Lider teknoloji şirketi olarak, Kıbrıs'ta yaşayan tüm bireylerin eğitim, sağlık, güvenlik, ekonomik ve sosyal ihtiyaçlarına, Turkcell Grup olanaklarını da kullanarak çözüm getirmek.

Değerlerimiz
• Biz önce müşterimiz için varız.
• Çevik bir takımız.
• Açık iletişime inanırız.
• Fark yaratırız.
• İnsana değer veririz.



Yönetim Takımı

Aybars Karaatmaca - Genel Müdür

TED Ankara Koleji mezunu olan Aybars Karaatmaca 1996 yılında ODTÜ Kimya Mühendisliği bölümünden mezun olmuştur. Yüksek Lisans eğitimini Başkent Üniversitesi İşletme bölümünde tamamladıktan sonra akademik kariyerine New York Üniversitesi'nde katıldığı Pazarlama eğitimi ile devam etmiştir.
Turkcell Grup'a 1999 yılında katılan Aybars Karaatmaca, Turkcell Satış Fonksiyonu'nda başladığı görevine 2001 yılında Satış Geliştirme Takım Lideri, 2002 yılı sonrasında ise Segment Yönetimi ve Stratejik Planlama Bölümleri'nde Birim Yöneticisi olarak devam etmiştir. Eş zamanlı olarak Turkcell CRM programını da yöneten Aybars Karaatmaca 2005 yılında Pazarlama Öngörüleri Bölüm Başkanlığı görevini üstlenmiştir.
Aynı yıl içerisinde Turkcell Grup Şirketleri'nden İnteltek'e Satış ve Pazarlama'dan sorumlu Genel Müdür Yardımcısı olarak atanmıştır. 2008 -2012 tarihleri arasında ise Turkcell 'de Distribütör Yönetimi ve Satış Operasyonları Bölüm Başkanı olarak çalışmıştır. 1 Nisan 2012 tarihinden itibaren Kuzey Kıbrıs Turkcell Genel Müdürü görevine atanmış olup halen görevini sürdürmektedir.

 

Mahmut Erüreten - Genel Müdür Yardımcısı / Teknik Operasyonlar

Lisans eğitimini İstanbul Üniversitesi Elektronik Haberleşme Bölümü'nde tamamlayan Mahmut Erüreten, profesyonel hayatına 1997-2005 yılları arasında Nortel Networks Netaş Ar-Ge Uluslararası Projeler Bölümü'nde Test Mühendisi olarak başladı
Turkcell Grup'a 2005 yılında katılan Mahmut Erüreten, Turkcell'de Core Şebeke Marmara Bölge Operasyonları Bölümü'nde Operasyon Mühendisi olarak çalıştı, 2007-2009 yılları arasında Yeni Teknolojiler Bölümü'nde MN 3G Proje Yöneticisi olarak devam etti. 2009 yılından 2012'ye kadar BeST Radyo ve Transmisyon Şebeke Operasyonları Bölüm Yöneticisi olarak çalışmıştır.
1 Haziran 2012 tarihinden bu yana, Turkcell Kuzey Kıbrıs Teknik Operasyonlar Genel Müdür Yardımcılığı görevini sürdürmektedir.

 

Ahmet Avar - Genel Müdür Yardımcısı / Finans

Ahmet Avar,1995 yılında Doğu Akdeniz Üniversitesi İşletme Bölümü'nden mezun olmuştur. 1997 yılında ise International American University'de Bankacılık ve Finans yüksek lisansını tamamlamıştır.
1999 yılında Derviş Deniz Muhasebe'de Muhasebe Uzmanı olarak çalışma hayatına başlayan Avar, 2002 yılında Muhasebe ve Raporlama Uzmanı olarak Kuzey Kıbrıs Turkcell'e katılmış, 2010 yılından Ağustos 2011 tarihine kadar ise Bütçe & Raporlama ve Kurumsal Risk Yönetimi Bölüm Yöneticisi olarak görev almıştır. Ağustos 2011 tarihinden itibaren de Finans Fonksiyonu Genel Müdür Yardımcısı olarak görevini sürdürmektedir.

Ali Han Sarıcalı - Genel Müdür Yardımcısı / Satış ve Müşteri İlişkileri

Ali Han Sarıcalı, 1998 yılında Doğu Akdeniz Üniversitesi İşletme Bölümü'nden mezun olmuştur. Turkcell Grup'a 2000 yılında katılan Ali Han Sarıcalı, 2000-2002 yılları arasında Yurtdışı İş Geliştirme ve Operasyonlar Fonksiyonu'nda sırası ile Novacell-Ukrayna, Moldcell-Moldova, Geocell-Gürcistan, Azercell-Azerbeycan operasyonlarında Proje Yöneticisi, 2002-2010 yılları arasında Kanal Yönetimi Fonksiyonu'nda Satış Yöneticisi ve Bölge Müdürü görevlerinde bulunmuştur.
2010 yılından bu güne Bireysel Satış Perakende Kanal Yönetimi Fonksiyonu' nda Türkiye Satış Müdürü olarak görev almıştır. 5 Kasım 2012 tarihinden itibaren de, Satış ve Müşteri İlişkileri Genel Müdür Yardımcısı olarak Kuzey Kıbrıs Turkcell' de görevini sürdürmektedir.

 

Zühre Aydan Avaz - Genel Müdür Yardımcısı / İnsan Kaynakları

Zühre Aydan Ayaz, 1991 yılında Yıldız Teknik Üniversitesi Endüstri Mühendisliği bölümünden mezun olmuştur. 1991 yılında otomotiv sektöründe profesyonel kariyerine başlamış ve 2000 yılına kadar Kalite Yönetimi ve Planlama Müdürü olarak çalışmıştır.
2000 yılında ise Turkcell'de Kalite Yönetimi Uzmanı olarak işe başlamış sonra sırasıyla Yetkinlik Geliştirme Müdürü, Değişim Yönetimi Müdürü gibi değişen sorumluluklarla rol almıştır. 2008 – 2011 yılları arasında ise Turkcell Global Bilgi'de Organizasyonel Gelişim ve İç İletişim Müdürü olarak çalışmıştır. Nisan 2011 tarihinde Çalışan İlişkileri Yönetimi Bölüm Müdürü olarak Kuzey Kıbrıs Turkcell'e atanan Zühre Aydan Ayaz, 01 Nisan 2013 tarihinden itibaren İnsan Kaynakları Genel Müdür Yardımcısı olarak görevini sürdürmektedir.

 


Müşteri Memnuniyeti Yaklaşımı…

Müşteri isteklerini açık, şeffaf, hızlı, güven verici ve müşteri odaklı bir şekilde çözmeyi taahhüt ederiz.
Müşteri isteklerini daima kaliteli hizmet sunma anlayışımızla ele alırız. Müşterilerimizden şikâyet aldığımız durumda her şikâyeti objektif, özenli ve dikkatli bir şekilde inceler ve bu inceleme sonucunda çözüm sunarız. Şikâyet ve öneriler paralelinde de kalıcı iyileştirmeleri sistem ve süreçlerimizde uygularız.


Çalışanların katılımcılığını, paylaşımcılığını, yaratıcılığını destekleyerek, kendilerini ifade edebilecekleri ve sürekli kendilerini geliştirebilecekleri ortamlar sağlarız.


Kuzey Kıbrıs Turkcell'in müşteri istekleri ve şikâyet yönetim süreci ve kullanılan sistemleri, gelişime açık alanların tespit edilmesi ve verimliliğin arttırılması için düzenli olarak gözden geçirir, etkinlikleri raporlar ve sürekli iyileştiririz.

 

 

ALIŞ SATIŞ
USD 0.00 0.00
GBP 0.00 0.00
EUR 0.00 0.00
ALTIN 0.00 0.00

Geçici olarak Turkcell Servislerine Erisilemiyor !


Lütfen daha sonra tekrar deneyiniz...

Yenile